رمان تک پارتی منحرفی 😈

15:41 1402/06/10 - ¶✓{†aram†}✓¶∆

سلام سلام من اومدم اولین رمان تک پارتی بزارم اونم چه تک پارتی منحرفی  خب لایک کامنت یادتون نره بریم ادامه 😉

داشتم داخل کوچه ها راه میرفتم که یهو چند تا پسر اومدن جلو مو گرفتن از سر بدشانسی هم هیچ کس اونجا نبود وقتی اومدن جلومو گرفتن گفتن جون خوشگله حال میدی واسه سکس کردن منم که ماتم برده بود هیچی نگفتم یکی شوند گفت نکنه موش زبونتو خورده از اون طرف یکی دیگشون گفت معرفی نمیکنی بعد من با لحن عصبانی و داد گفتم  دست از سرم ور دارین وگرنه... بعد گفت وگرنه چی گفتم وگرنه زنگ میزنم به پلیس یهو یکیشون گفت وای وای خیلی ترسیدم بعد یهو دیدم ی چیزی خورد تو سرم بعد یهو از هوش رفتم 

بعد چند مین بعد  به هوش اومدم 

من : اینجا چه خبره من کجام  

یهو دیدم داخل ی اتاق هستم و دست پاک با طناب بسته شده 

همون موقع دیدم همون سه تا پسر اومدن داخل اتاق بعد مثل دیوونه ها افتادن به جون لباس هام می خواستم داد بیداد کنم ولی از ترس نمی‌تونستن چیزی بگم  بعد یکیشون اومد سمتم و شروع کرد به خوردن لبام اینقدر خورد که نفسش بند اومد لباشو از لبام جدا کرد بعد اومد شروع کرد به خوردن گردنم اون دوتا پسر دیگه هم اومدن بدنمو دست مالی کردن بعد یکیشون اومد شروع کرد به مکیدن سینه هام دیگه نمی‌تونستن خودم نگه دارم شروع کردم به اه ناله کردن بعد اونی که داشت گردنمو میخورد اومدم ک.ی.ر ۱۰۰ سانتیشو فرو کرد تو ک.ص.م  همش پشت سر هم تلمبه میزد اون دو تای دیگه هم همش بدنمو دست مالی میکردن بعد چند دقیقه اونی که ک.ی.ر سو کرده بود داخلم آبشو ریخت توم  منم اه ناله هام بیشتر شد بعد چند دقیقه که همینجوری داشتن منو دست مالی میکردن ولم کردن بی جون افتادن رو زمین منم به هزار جور بدبختی خودمو تکون دادم از جام بلند شدم وقتی داشتم میرفتم به در خروجی دیدیم لباس هام افتاده کنار در رفتم پوشیدنشون از اتاق رفتم بیرون دیدم ی راهرو هست که ی دره خروجی تهش هست کلی اتاق دیگه هم هست و کلی صدای اه ناله نیومد وقتی رفتم سمت یکی از اتاق درشو یکم باز کردم به آن اره ای که بتونم داخل اتاق و ببینم بعد یهو از چیزی که دیدم شکه شدم ی زن که چند تا مرد داشتن بهش تجاوز میکردن زود ازون جا در رفتم سمت  در خروجی بعد ازون جا اومدم بیرون و رفتم به سمت اداره پلیس همه چیزو بهشون گفتم اونا هم رفتن و تمام اونایی که به زن ها تجاوز میکردن دستگیر کردن 

 

 

 

 

خب دوستان 😁 امیدوارم  خوشتون آمده باشه اگه خوب نبود ببخشید خب لطفاً  لایک کنید کامنت هم بزارین خب خدافظ 😉🙂🥳